Miért könyv hátizsákban?

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy eredetileg egy blog.hu-s blogon volt fent az a blog, azonban mivel nem hozta meg a várt eredményeket, úgy döntöttem, hogy egy megosztott reklámoktól mentes oldalon élesztem újjá könyves írásaimat.

Blog előzmények

Eredetileg Könyv és Kávé volt a blogom címe. Azonban amikor át akartam hozni ugyanezzel a névvel a Bloggerre, csalódásként ért, hogy a név már foglalt volt.

Több blognevet kipróbáltam, míg végül a "Könyv Hátizsákban"-ra esett a választásom.

Miért éppen Könyv Hátizsákban?

Tulajdonképpen elég jó a névválasztás, ha arra gondolok, mindig van valamilyen könyv a hátizsákomban.

Sokszor megyek ide-oda a városban, azért az üresjáratok kitöltésére gyakran olvasgatok. Néha csak 1-2 oldalt. Több könyvet kiolvastam úgy, hogy a városban közlekedtem A-ból B-be, mint otthon, amikor a legnagyobb nyugalomban tehettem volna meg mindezt.

Korábban számtalanszor előfordult, hogy mentem valahová és se könyv nem volt nálam, sem egyéb szórakoztató eszköz, ami lekötötte volna a figyelmem az utazás alatt. Ekkor szoktam rá arra, hogy mindig beteszek egy könyvet a hátizsákomba. Így sosem fordulhat elő az, hogy kidobott idő az utazás.

Igaz, mostanában lényegesen kevesebbet tömegközlekedek, azt a jó szokásomat a mai napig megőriztem, hogy mindig tartok magamnál legalább egy könyvet.

Egyszerre mindig több könyvet olvasok. Ezt úgy kell érteni, hogy általában 4-6 könyv olvasása van folyamatban. Természetesen adott időben egyszerre csak egyet olvasok, de legalább 4-6 könyvbe belekezdek. Ennek az az oka, hogy 50-60 oldal után gyakran megunom az adott témát és egy teljesen más témájú könyvre vágyom.

Így fordulhat elő az, hogy párhuzamosan olvasok akár regényt, tudományos ismeretterjesztő könyvet, ezoterikát, esetleg valami mást.

Nos, egy jó szokásomra utalva, lett a blogom címe végül Könyv Hátizsákban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

John C. Maxwell: Észjárás